טריפ קרנבל - המסיבה הגדולה בעולם

אם אתם באים לריו לאו דווקא בתקופת הקרנבל, תנו לנו להכניס אתכם לאווירה עם סיור מפנק שייקח אתכם להכיר את הקרנבל כמו שרק מקומיים מכירים.

נצא להכיר את עיר הסמבה, המקום בו מפיקים את הקרנבל. נבקר במפעל בית הספר לסמבה Grande Rio, שם תוכלו לראות איך מכינים את התלבושות ואת משאיות הענק למצעדים. נמשיך לטיול רגלי בריו ההיסטורית ונלמד על הקשר בין העבדות ואפריקה לסמבה ולקרנבל. נסיים ב ג ד ו ל בחזרת קרנבל מהממת באחד מבתי הספר לסמבה הגדולים בריו.

חברת הטיולים הישראלית היחידה בה כל המדריכים גרים בריו



מה רואים

עיר הסמבה

מתחם ענק בו נמצאים 12 האנגרים של בתי הספר הגדולים ביותר בריו. אלה המפעלים בהם מפיקים את הקרנבל של ליגת העל של בתי הספר לסמבה, שהם המפורסמים והגדולים בברזיל!

עיר הסמבה
עיר הסמבה

במסגרת הסיור נבקר בהאנגר של בית הספר גרנדה ריו, נראה בדיוק איך נבנה ומופק הקרנבל - התחפושות, משאיות הענק והפירוטכניקה.

ידריך אותנו עובד בית הספר שגדל בתוך הקהילה של בית הספר לסמבה. הוא ילווה אותנו לאורך כל שלבי הסיור ויסביר על ההיסטוריה של הקרנבל בברזיל ובעולם


משאיות הענק הם חלק מהקרנבלמשאיות הענק הם חלק מהקרנבל

כחלק מהסיור עוצרים בחדרי הלבשה מלאים בתחפושות קרנבל ומתחפשים בתחפושת שבוחרים. עושים שמח, רוקדים ומצטלמים עם תחפושות קרנבל. כמו כן, תהיה עצירת רענון עם מים קרים, בוטנים וקוקטייל קפירינייה (כלול)


תחפושות קרנבל
תחפושות קרנבל

אפריקה הקטנה

אחרי עיר הסמבה נלך לסיור רגלי של שעה וחצי באזור אפריקה הקטנה והנמל של ריו, כדי להבין טוב יותר את תרבות הסמבה, הקרנבל והקשר שלהם לעבדים האפריקאים. אפריקה הקטנה היא האזור שאליו הגיעו העבדים בספינות. 

במהלך הסיור נכיר את סיפורה של "הדודה סיאטה", אמא תרזה של העבדים, את החפירות הארכיאולוגיות באזור הנמל cais do Valongo ונסיים ב pedra do sal, שם נערכו מכירות פומביות של עבדים וגם... מסיבות הסמבה שממשיכות עד היום. באזור יש גם ברים ומסעדות נהדרות של מאכלים אפרו-ברזילאים טיפוסיים.

נעצור לארוחת ערב באזור במסעדת בופה ובה נסביר לכם על המאכלים הברזילאים.

אפריקה הקטנה
אפריקה הקטנה

חזרת קרנבל

חזרות הקרנבל מתחילות שלושה חודשים לפני הקרנבל עצמו. בחזרות נכיר מקרוב את האנשים המרכיבים את ההופעה הגדולה בעולם. נשמע את הסמבה בעוצמה, נראה את הרקדניות והנגנים, נרגיש את הקצב ברגליים וסוף סוף נבין מהו הקרנבל אמיתי. 

כמובן שאנחנו נלמד אותכם את צעדי הסמבה כדי שנוכל להצטרף למסיבה. כמו כן תוכלו לצלם כמה שתרצו


חזרת קרנבל בבית הספר לסמבה סלגיירו


 לחצו לעוד מידע על הקרנבל במאמר שפירסמנו בבלוג שלנו

צאו איתנו לאחד מטיולי הדגל שלנו בריו דה ז'נרו - קבלו 10 אחוז הנחה על טיול דגל נוסף


מה אומרים על הטיול


המלצה מהסרטים!!!* תקשיבו לי טוב, טיול ריו טריפ זה הדיבוקס הבא! חזרנו עכשיו מסיור בריו דה ז׳נרו עם בני קליין, ישראלי שגר בריו 16 שנים ומכיר את ברזיל בצורה יוצאת דופן. 

כל היום היה עשיר בהסברים מהשורה הראשונה, המון מידע מעניין על ברזיל, ריו, קרנבל, צבא, שלטון, פאבלות, היסטוריה וכל נושא שרק תרצו לדעת עליו. 

הסיור כולל: פסל של ישו, מדרגות סלרון, קיר הגרפיטי, שכונת סנטה תרזה וסיור בפאבלה. נסענו בתוך הפאבלה עם אופנועים והלכנו בחזור ברגל דרך סמטאות. במהלך הטיול ראינו חזרה לקרנבל ופשוט הצטרפנו אליהם לריקודים בספונטניות. 

בני מדריך מאוד מקצועי ואכפתי, מצחיק, עוזר, עונה על כל שאלה בצורה אדיבה ונעימה. מי שרוצה טיול איכותי ושווה וקצת יותר פרטי - בני הוא המדריך המתאים. 


טובה שמנוב, מוצ'ילרית





החוויה הכי גדולה שלנו מריו! סיור שאסור לפספס! עם בן אדם שמאוד בקיא בתחום ויוצר עניין רב לאורך כל הסיור! מומלץ בחום!!!


של ביטול, מוצ`לרית




 מחיר: 275 ריאל, 10% הנחה עם מוצ'יקארד 


כולל


איסוף וחזרה מנקודת איסוף




 מדריך מוסמך בעברית (אנגלית בליווי עברית בעיר הסמבה)


שעת איסוף מהמלון


15:00 בצהריים


משך הטיול


 כ 9 שעות


מה להביא


  כל מה שתצטרכו ליום סיור מפנק. 


מי יכול לעשות


כל אחד


ילדים


מתחת לגיל 4 חינם בין 5 ל 10 שנים 50%


הגבלות


אין הגבלות


מה ללבוש


בגדים קלים לכל היום, כדי לביא משהו חם לסוף היום


ארוחת צהריים


לא כלול


קבוצות פרטיות


בבקשה לברר לגבי מחירי לקבוצות פרטיות (תלוי בכמות האנשים)




לא יוצא בתקופת הקרנבל

חזרות הסמבה- בית הספר לסמבה יכול להשתנות, תלוי בלוח זמני החזרות ובתאריך הטיול, אבל יתקיימו תמיד באחד מבתי הספר של ליגת העל של בתי הספר לסמבה.